CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

Peluang Perniagaan Bersama HPA

 HPA adalah pemenang Anugerah Perdana Menteri sempena MAHA 2008

 
HPA menawarkan peluang perniagaan yang cukup menarik dan anda pasti mampu menjana pendapatan lumayan melaluinya, InsyaAllah. Produk-produk HPA dipasarkan melalui anak syarikat HPA, Al-Wahida Marketing Sdn Bhd menggunakan kaedah pemasaran berbilang aras (Multi Level Marketing).
 
Perniagaan MLM HPA telah mendapat pengiktirafan sebagai MLM Syariah daripada Biro Konsultansi Majlis Ulama Indonesia dan HPA juga mempunyai Panel Syariah sendiri seramai 11 orang yang bertindak memantau segala aktiviti perniagaan HPA dari segi penyediaan produk dan konsep perniagaan yang digunakan. Ahli panel ini terdiri daripada para ahli akademik, pensyarah, professor dan ahli agama.

HPA turut menyediakan kursus keusahawanan dan perawatan herba yang mantap kepada semua ahli untuk melahirkan usahawan yang hebat dan juga perawat yang terlatih. Plan pemasaran HPA yang dirangka mampu memberi pendapatan lumayan dan ianya terbukti dengan lahirnya ramai usahawan HPA dengan pendapatan 4, 5 angka sebulan.

"HPA telah diiktiraf sebagai MLM berlandaskan Syariah oleh barisan Panel Syariah HPA seramai 11 orang. Justeru itu, bisnes ini TIDAK TERLIBAT dengan..."
  • Sistem Piramid
  • Sistem Binary/Trinary/Matrix
  • Skim Cepat Kaya
  • Sistem 4 D (Duduk Diam, Dapat Duit)


0 comments:

Post a Comment